reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Gabriela Remisova

Gabriela Remisova

Bloger 
  • Počet článkov:  94
  •  | 
  • Páči sa:  0x

smiala si sa a tárala do vetra a ja som cítil, že je to presne to, na čo som tak dlho čakal... (Thákur) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Silné vo mne

Gabriela Remisova

Silné vo mne

Asi ide o to či pre mňa vybublinkuješ všetky vody sveta!

  • 6. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 872x
  • 3
Viac ako si myslíme

Gabriela Remisova

Viac ako si myslíme

Niektorí o mne tvrdia, že som optimista. Večne usmievavá a veselá. Nesúhlasím.Niektorí ma tak však skutočne poznajú.Ale tí niektorí nevedia, že to nie som ja. Teda nie ja celá, úplná, kompletná...Veď to poznáte. Nedá sa vždy len smiať, nie je vždy všetko ružové, niekedy to proste nevyjde. A vtedy to na vás príde... Plačete.

  • 18. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 925x
  • 4
Cesta, ktorá začína na spodnej priečke

Gabriela Remisova

Cesta, ktorá začína na spodnej priečke

Aké čudné ráno... čudná nálada... A možno sa mýlim. Veď čudné veci, vidia len čudní ľudia. Vstávam... a nepočujem šuchot svojich papúč. Pijem mlieko... no necítim jeho chuť. Kráčam ulicou... a nepoznám smer. Zdravím ľudí... hoci nevnímam tváre. Žijem vo svojom svete bez zvukov, chutí či farieb.

  • 17. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 988x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu