reklama

Rozširujme si obzory

Prečo sa upínať stále na tých istých ľudí? Hoci sú úžasní, skvelí, milí, vždy nápomocní, chápaví a zábavní, občas sa žiada zmena. Ja som našla to pravé (orechové). Strávila som víkend s pluskom!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

- "Ty nie si z Blavy?" , "Prišla si sama?" , "S Tiborom sa vidíš prvýkrát?"- takto a ešte inak sa čudovali všetci tí milí ľudkovia, keď som sa im snažila priblížiť, čo som zač.

- Tie 3 dni neuveriteľne spestrili stereotypné bytie a ja nie som stále schopná zaradiť sa do normálneho života...

- Hneď po príchode... zoznamovačka. Rôzne druhy hier, ktoré mi prezradili aspoň základy o ostatných. (napríklad, že Pali mal to pekné tričko z Fínska, ktoré si kúpil preto, aby domov prišiel aspoň v niečom čistom, že Janka vôôôbec neje mäso, že Maca je odo mňa v skutočnosti mladšia alebo že Kúzlo má rád z cukríkov len tie gumové)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- V podstate som sa hneď cítila ako medzi svojimi. A tak som sa ani po večernej hre a dopapaní nemohla ísť len tak zababušiť do spacáku. Čakala ma predsa zábava vo forme kartovej hry Bang! Keď som asi piatykrát povedala (konečne pravdivo), že idem spať, boli 4hodiny ráno. Na spánok zostávali ešte stále 4hodiny. Príjemné zistenie.

- Druhý deň opäť plný rôznych aktivít, smiechu a ešte raz smiechu :). Tentokrát som svoje oči udržala otvorené len do 2. Celé ma to akosi skolilo. O 5minút dole v športovom behavom, o 2pesničky dole v teplom behavom... Ale znovu podotýkam... príjemná únava :).

- A je tu nedeľa. Hoci je to posledný deň našej víkendovky, nič nám nebráni naplno si ho užiť. A tak sme si prešli svoju Cestu životom (hra) a i keď sme prišli do cieľa ako poslední, mali sme dôvod na radosť. Po prvé to znamenalo, že budeme žiť najdlhšie zo všetkých :) a druhý dôvod, že po namáhavej súťaži nás dnu čakala rozvoniavajúca kapustnica. Mňam.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Potom prišiel na rad už len "úklid" a hor sa domov... Ale pred tým sme sa museli ešte poriadne vyobjímať a vybozkávať... veď čo ak... Ale nie... My sa ešte stretneme... Inak to nevidím.

- Je to ako nedokončená veta. A ja mám tak rada tri bodky :). 

Gabriela Remisova

Gabriela Remisova

Bloger 
  • Počet článkov:  94
  •  | 
  • Páči sa:  0x

smiala si sa a tárala do vetra a ja som cítil, že je to presne to, na čo som tak dlho čakal... (Thákur) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu