reklama

Nemysli si o mne

nič a nikto ma už neprekvapuje... a niekedy by aj mohol, mohlo, nemehlo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

na ulici vŕzgajú konáre, vŕzgajú celé stromy. stále studené ruky, lebo sa obliekam jak fiťfiriť. štvrtky boli dakedy pekné dni. dni keď sa milovali. dnes sa už štvrtky nielenže nemilujú, ale ani nevídajú. nemilovali sa týždne. vidieť a zároveň nebyť videný. tak je to povedané, úprimne ľudsky.

sú chvíle, keď sa cítiš, že si,

keď ostatní cítia, že sú,

a niekedy sa stane, že sa cítime navzájom.

dlho žiadne správy o tebe ani od teba. plním si vnútro slovami múdrych ľudí. viac než nádherné. zavrhovať sex v jednoici. mať silné nutkania. písať o všeličom, možno plakať do vankúša, možno si myslieť, že to dokážeme tak isto ako on. že sme vtipnejší ako on a samozrejme krajší, lebo on má veľké zuby, ktoré sa nezmestia do úst a my máme talent.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

rýchle stotožnenie sa s hocičím (je základ šťastného života). potrebujem čas!

dnes už sa dajú kúpiť aj cencúle som zistila, a to som nevšímavá voči predmetom. občas aj k ľudom a potom sa to vypomstí. nemysli si o mne, čo si o mne myslíš, že som. môžeš ma vyzliecť, ale čo vo mne je, neuvidíš. zatiaľ si môžeš myslieť, že som tu len za tú peknú... že nevyslovujem mäkké ľ... že si hryziem nechty. alebo ma môžeš pozvať na čaj.

Gabriela Remisova

Gabriela Remisova

Bloger 
  • Počet článkov:  94
  •  | 
  • Páči sa:  0x

smiala si sa a tárala do vetra a ja som cítil, že je to presne to, na čo som tak dlho čakal... (Thákur) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu